In hierdie tutoriaal sal ek bespreek hoe u 'n werkende FastDL -spieël vir u spelbediener korrek kan opstel. Dit is belangrik dat u alles hier lees, aangesien FastDL's baie broos is
Vereistes


  • Garry's Mod Server
  • Webhosting of webbediener met FTP -toegang


Soos ek vroeër gesê het, is FastDL's baie, baie broos. Een stap verkeerd en u sal agterkom dat dit nie sal werk nie. Let wel: u kan steeds werkswinkelinhoud op u bediener gebruik terwyl u 'n FastDL het, met +host_workshop_collection_id en al.

Gereedskap wat u benodig:-


  • GMAD Extractor GUI - Met hierdie hulpmiddel kan ons die .gma -lêer onttrek en 'n verouderde byvoeging
  • bzip2 - Dit is wat u sal gebruik om die lêers saam te pers. Ek het die batch script verander om rekursiewe kompressie te ondersteun.
  • Fox-Warrior se hulpbronopwekker - Hierdie instrument genereer
    resource.AddFile () lyne vir ons lêers.


Aan die tutoriaal! Die speler soek slegs sekere lêertipes in sekere vouers op die FastDL-spieël, wat die volgende is:

  • kaarte
    • .bsp

  • materiaal
    • .vmt
    • .vtf

  • modelle
    • .dx80.vtx
    • .dx90.vtx
    • .mdl
    • .phy
    • .sw.vtx
    • .vvd

  • klank
    • .mp3
    • .wav

  • deeltjies
    • .pcf

  • hulpbron
    • .ttf - (lettertipe)


Let daarop dat u FastDL -vouerstruktuur so moet lyk. Geen addons -lêergids nie, geen lua -gids nie, geen ander gids nie! Dit is waar die meeste mense 'n fout maak deur hul lêers in 'n addons -lêermap te hê, soos op hul bediener. Lees hierdie blok hieronder en u sal verstaan hoekom:

Die addons -lêergids word nageboots

Soos die titel sê, word die addons -gids op u bediener nageboots. Alles daarin is op u bediener 'gemonteer', asof hul lêers in die wortel van u bediener was. En u bediener vertel dit nie aan u spelers as hulle aansluit nie. As u 'n lêer in addons/someaddon/models/model.mdl sou hê, sou die bediener die speler vertel om modelle/model.mdl af te laai, en daarom moet u die model direk na die modelgids laai en NIE in addons nie/ iets/modelle op u FastDL. U kan die model egter in die addons -gids op die bediener hou.

1. Aflaai en onttrek

Laai die addon wat u wil van Workshop af, na u bediener en na u rekenaar. As die addon suiwer is lua, sluit hierdie tutoriaal af, aangesien lua direk aan die kliënt via die bediener versprei word. Nadat u dit gedoen het, maak u die GMAD Extractor GUI oop wat u vroeër afgelaai het en klik op Maak oop. As u u byvoeging nie in die lys daar kan sien nie, klik dan op Snuffel en gaan na die gids van u Garry's Mod addons en kies die addon van daar af. Klik op die addon wat u wil hê, en druk dan op die Kies knoppie. Klik daarna op die Onttrek alles knoppie en kies waarheen u u inhoud wil onttrek, laat ons sê u tafelblad. Nou moet u 'n verouderde byvoeging gids op u lessenaar, maak dit oop en maak dit oop. U moet 'n stel gidse sien wat ek verder in hierdie tutoriaal gelys het en 'n addons.txt lêer.

2. Genereer lua - Slaan hierdie deel oor as u addon 'n kaart is

Die volgende is die gebruik van Fox-Warrior's Resource Generator. Maak dit oop, klik op Lêer> Kies 'n gids en gaan na u lessenaar en kies die ou addon -lêergids. U behoort nou te sien dat dit 'n lys lêers genereer. As dit nie die geval is nie, het u iets verkeerd gedoen. Klik daarna op Lêer> Genereer lua -lêer> Lêer> AddFile en 'n venster verskyn waar u die lua -lêer wil stoor, dus stoor dit net op die tafelblad.

Die lêer moet lyne soos hierdie hê:

as (SERVER) dan
resource.AddFile ("materials/models/material.vmt")
resource.AddFile ("models/player/model.mdl")
resource.AddFile ("klank/klank.mp3")
einde
Laai hierdie lêer op na u lua/autorun -gids op u bediener.

3. Druk saam

Nou wil ons die lêers saamdruk met bzip. Hou [CTRL] ingedruk en kies een van die dopgehou wat u in die lys hierbo sien; kaarte, materiale, modelle, klank, deeltjies of hulpbronne. Dit sal al die dopgehou kies. Druk [CTRL+X] aen maak die kompresmap in die bzip -gids oop. Tik daar [CTRL+V] en dit plak die vouers daarin. Gaan nou na die gids en begin die bzip.bat, nie die bzip2.exe nie, aangesien dit niks doen sonder die argumente wat deur die bondellêer verskaf word. U sal 'n CMD -venster verskyn wat u vertel dat dit die lêers saamgepers. As dit klaar is, druk op enige sleutel op u sleutelbord en die venster verdwyn.

4. Laai op

Koppel aan u FastDL via FTP of wat u ook al gebruik. Laai die vouers in die saamgeperste lêergids op na u FastDL. U FastDL moet die vouers in die lys hê waaroor ek so baie gepraat het. Dit moet dus slegs die volgende gidse bevat:

  • kaarte
  • materiaal
  • modelle
  • klank
  • deeltjies
  • hulpbron


5. Redigering van server.cfg

Die volgende is om u server.cfg -lêer te redigeer. Voeg hierdie reëls daarby (verander die domein in wat u ook al is en die vinnige fastdl na watter lêer u alles opgelaai het):
Code:
sv_downloadurl "http://domain.com/fastdl"
sv_allowdownload 0 // This disables ServerDL
sv_allowupload 0 // This is a security measure6.
Herlaai u cfg of herbegin u bediener

Herlaai u cfg met
uitvoerende bediener.cfg in die bedienerkonsole of herbegin u bediener. Klaar!So het my FastDL uiteindelik gelyk:
En in my geval is dit hoe my server.cfg daar uitsien:
Code:
sv_downloadurl "http://domain.com/fastdl/ttt1"



Hier is 'n bietjie inligting wat u regtig moet lees!

Waarom is FastDL beter as WorkshopDL of ServerDL?

ServerDL is REGTIG stadig. Dit het 'n baie lae spoedbeperking, ondersteun nie lêerskompressie nie en gebruik die CPU -kern van die bedieners. Dit het ook 'n limiet vir lêergrootte wat 64 MB is! Dit geld ook LAN -bedieners. Moet ek selfs verder verduidelik waarom u nie hiermee moet gaan nie?
WorkshopDL is die metode om te gebruik, tensy u het nie die opsie om FastDL te gebruik nie.

FastDL is op vele maniere beter as WorkshopDL.

  • Upsides
  • Maklik om te gebruik - In vergelyking met FastDL, is dit 'n bietjie makliker om te gebruik. As u egter WorkshopDL bo FastDL kies vir eenvoud, is u nie in staat om 'n bediener in my oë te huisves nie.
  • Een lêer - Aangesien die lêers in een lêer verpak is, hoef dit nie die verbinding te herstel vir elke lêer wat afgelaai moet word nie. Dit het egter nie 'n groot impak nie, maar dit is 'n kenmerk.


  • Nadeel
    • Kompressie - Die kompressie is nie so goed soos die kompressietempo van bzip nie.
    • Onnodige inhoud - As u twee modelle uit 'n addon -pakket van vyf modelle byvoeg, moet die speler aflaai al vyf modelle.
    • Steam Workshop is stadig - As u dit nog nie opgemerk het nie, is dit Steam Workshop baie stadig. dit is voortdurend stuur lêers na baie spelers. Ek is seker dat Steam ook 'n spoedbeperking op die werkswinkel gestel het, alhoewel ek dit nie kan beperk nie. Wat verwag u immers as u toegang bied tot sulke swaar lêers op 'n so brose netwerk as Steam?
    • Onderbreking en onderbrekings - Stoom is baie broos, dit gaan dikwels af en hulle word gereeld weekliks onderhou!



FastDL is verreweg die uiteindelike, mees uitstekende manier om u bedienerinhoud te versprei.

  • Upsides
    • Kompressie - FastDL ondersteun .bz2 kompressie. Byvoorbeeld, die rp_evocity_v2d kaart is 155 MB groot wanneer dit gedekomprimeer word, maar 75 MB as dit saamgepers word! Dit is 'n totaal van 49,93% minder wat u spelers moet aflaai en die hoeveelheid skyfspasie wat u gasheerpakket benodig. Dit alleen behoort genoeg te wees om FastDL te gebruik.
    • Geen spoedbeperkings nie - FastDL het geen spoedbeperkings nie. Die enigste versnelling wat plaasvind, is óf deurdat die spelers of die netwerk se snelheid die maksimum bereik.
    • U het volle beheer - U besluit presies watter lêers afgelaai sal word. As u slegs twee modelle uit 'n modelpakket van vyf wil gebruik, kan u aan die bediener sê dat die spelers slegs die twee modelle moet aflaai.
    • Lêers in die kas -U kan u webbediener instel op elke manier wat u wil, wat beteken dat u u webbediener kan dwing om die lêers vooraf te kas, sodat die verspreiding daarvan plaasvind oombliklik!

  • Nadeel
    • Moeilik en broos - FastDL kan 'n bietjie lastig wees, maar as u dit eers onder die knie kry, sal u nooit probleme ondervind nie. Dit is ook broos; 'n verkeerde stap kan u FastDL nutteloos maak.
    • Kan geld kos -As u geen webhosting het nie en nie u eie VPS/toegewyde bediener het om 'n webbediener op te installeer nie, moet u maandeliks betaal vir 'n pakket vir webhosting. Dit is redelik goedkoop, ongeveer $ 5 per maand.


http://web.archive.org/web/201409261...arrys-mod.html