+ Svar på tråd
Resultater 1 til 2 av 2
  1. Er remake og reboot spill bedre enn originalene? 
    #1
    Bli med på dato
    November 2001
    plassering
    Dundee, Skottland
    Innlegg
    491
    Nå bare for å unngå forvirring, det jeg mener er remake -spill som Super Mario 64 til Super Mario 64 DS, Resident Evil HD Remake, Pokemon HeartGold & SoulSilver samt omstart av spill som GTA og Tomb Raider som hadde lignende spill, men betydelig omskrevet historien og med en helt ny redesignet generasjoner. Mens spill som Max Payne 1 etterfulgt av 2 og 3 er mer betraktet som direkte oppfølgere - inkludert Mafia -serien. For brettspill vil jeg ikke nevne så mye i for mange detaljer, men det er noen PC -spill basert på brettspill. Jeg vil også nevne dette og hvor godt spillutviklerne hadde lagt ned innsatsen for brettspill. Tross alt burde hele ideen for brettspillene sammenlignet med tradisjonelle brettspill -kolleger ha evnen til å gjøre noe spennende - som du ikke får i et faktisk brettspill. Men jeg kommer til å dekke dette senere, og det første jeg vil forklare er Video Game Remakes ...

    Nå som de fleste av dere som leser dette, antar jeg at de fleste du spiller Resident Evil like godt kjenner originalene sine i nærheten av 1990 -tallet for PlayStation 1. Vel Resident Evil 1 hadde blitt laget på nytt - to ganger - i tilfelle du ikke hadde innsett det akkurat nå. RE1 ble opprinnelig laget for PS1 i 1996, deretter laget i 2002 utelukkende for Nintendo GameCube og fikk til slutt HD Remake -versjonen tilgjengelig for andre plattformer: for eksempel PS3 eller nyere, X360 eller nyere og PC -ene. Capcom hadde også lagt mye arbeid for RE1, og også blitt kvitt det irriterende øye som anstrengte lav oppløsning på rundt 320x240 til en høyere oppløsning og teksturforbedringer. Jeg har spilt både GameCube og PC HD -versjonene av RE1, og jeg er veldig imponert over hvor godt Capcom hadde jobbet for å gjøre dette klassiske spillet til et ekte legendarisk skrekkspill. De hadde gjort det enklere å få øye på de viktigste elementene for å redusere til mye innsats for spillere å søke og finne nyttige tips eller elementer, og den beste delen for RE1 HD Remake er prestasjonene og lagre spilldataene dine på en Capcom -konto. Nå vet jeg ikke om Xbox- eller PlayStation -versjonene deres har en GameSave Cloud Storage, men jeg vet at Steam tillater Steam Cloud å beholde Game Saves for å holde RE1 -spilleren sin innsats intakt. Tross alt fullførte jeg RE1 med 100% fullføring og måtte støte på noen ekstremt vanskelige utfordringer ... Også har jeg selv spilt inn min vanskeligste utfordring på å spille RE1 UTEN SPARING, som du finner nedenfor her:-



    Overgang til andre nyinnspillinger er Mario-spill, noen av dere husket kanskje som Super Mario All-Stars for SNES der de hadde laget Super Mario Bros 1, 2 og 3 på nytt, inkludert Super Mario Lost Levels. Vel ikke det også, de hadde utviklet Game Boy Advance -spill som Super Mario Advance -serier som er basert på nyinnspillinger av Super Mario Bros 2, Super Mario Bros 3, Yoshi's Island og ikke glemme den ikoniske Super Mario World. Disse Super Mario Advance -seriene hadde noen kule tillegg, som stemmene til Mario, Luigi, Toad og Peach. Men det var ikke alt fordi de også la til som en Level Select Status for Super Mario Bros 2 og Super Mario World. For Super Mario Bros 1 ble det spillet bare laget på nytt for Game Boy Color og inkluderte støtte for Game Boy -skriveren samt noen spennende nye funksjoner, men fungerer bare med en liten oppløsning på 160x144 piksler. Og den beste Mario -nyinnspillingen jeg har funnet i dag er Super Mario 64 DS, og her er grunnen. Super Mario 64 original har bare Mario som en spillbar karakter, mens Super Mario 64 DS inneholder 3 flere spillbare figurer som Luigi, Wario og Yoshi. Super Mario 64 DS inneholder også noen ganske morsomme minispill og kan tillate DS-brukere å spille to spillere-selv med eller uten sitt andre Super Mario 64 DS-spill i deres andre DS, ettersom du kan spille som nedlastingsspillmodus og bruke sitt eget Super Mario 64 DS -spill som lokal vert. Hvis du vil se sammenligningen av den grafiske forbedringen av Super Mario 64 DS, kan du observere nedenfor her:-



    Det er ikke bare HD Remakes du også får, det finnes også stereoskopiske 3D- eller VR -remakes som Sega 3D Classics også for 3DS, inkludert RayMan 2 3DS remake som RayMan 3D. Og la oss ikke glemme 3D -nyinnspilling av Legend of Zelda: Ocarina of Time. Men vent litt ... ikke ALLE nyinnspilninger er gode er jeg redd for å si. Fordi det er et par Remakes som ikke er like gode. Først er Call of Duty Modern Warfare Remastered. Den nye HD GFX og forbedrede partikler og sprites er veldig bra, spesielt for Single Player -modus. Men den store ulempen er nettkoden og input -forsinkelsen, noe som gjør flerspillermodus veldig skremmende og ødelegger online gameplay. Husk at de siste Action FPS -spillene samt nyere online spill krever at nettkoden er programmert til å takle den høye nedlastings- og opplastningsdatastrømmen for å videresende pakkedataene for å sikre at serveren og klienten får et jevnt spill og mindre forsinkelse, men den typen nettverkskoding og spillutvikling er IKKE så lett. Så det er mulig at disse nyinnspillingene og å få spillet omkodet og "forbedret" kan gi noen stygge bivirkninger, så det er kanskje best å sjekke anmeldelser fra IGN eller i Steam Store, før du kjøper disse nyinnspillingene. Sonic the Hedgehog (2006) regnes også som enten den verste remake/reboot på grunn av feil og feil som irriterer spillere og gjør at dette spillet ikke er tiltalende. BioShock Remastered er tilfeldigvis en frustrerende nyinnspilling på grunn av deres vedvarende krasj, som kan ødelegge lagringsdataene deres.

    Nå, omstart av spillet, noen av dere som spilte noen klassiske originale spill hadde ønsket at spillet skulle ha det slik: "åh, jeg skulle ønske de hadde en bedre lykkelig slutt" eller "synd at Vice City ikke har AK47, selv om det er er mods for å endre Kruger som en AK47. ” Men dessverre er ikke alle omstart av spill bra - som jeg nevnte for nyinnspilling av spill, så du må vente og avgjøre legitimt hvilken nyinnspilling eller omstart du vil kjøpe og spare penger på å unngå spill som har for mange negative anmeldelser. Men for DOOM (2016) ser ut til å være en flott omstart av det originale DOOM -spillet da det ble utgitt for DOS i 1993. iD Software hadde presset spillene sine til grensen for å tillate så mye GFX -kraft å gjøre spillene sine mer realistiske. og ultra slank. DOOM (2016) fikk ros for sin nye Ultra HD -grafikk og enestående gameplay. I motsetning til den originalen som hadde 2D -våpensprites og 2D -fiendemodeller, i tillegg til at ingen vertikal pistol sikter, fortjener denne nye omstarten av DOOM medaljen! Det er andre gode omstartsspill som Tomb Raider (2013) ettersom det spillet også ble rost for fantastiske våpen, klippescener, HD GFX samt Laras akrobatiske evner. Den originale Tomb Raider på 1990 -tallet utviklet av Core Design hadde begrensede våpen og ikke mange av Laras fantastiske stunts og noen utfordrende eventyr, og hadde også en primitiv design. Av hensyn til dette emnet vil jeg ikke forklare forskjellene i historien og epilogene, da jeg ikke vil at dette skal inneholde for mange spoilere.

    Det er heller ikke alle omstarter som er gode, ettersom noen fans og spillere ble skuffet eller overhypet som de hadde forventet noen av funksjonene eller viktige historier som burde vært inkludert i noen spill. Men også noen omstarter har stygge feil eller hadde blitt forlatt uten noen fornuftig grunn. EAs SimCity (2013) fikk for eksempel et urettferdig spill og krever at Internett spiller spillet. Kontrollene og husbygningen, og det er så vanskelig at EA hadde gjort denne omstarten verste for SimCity -serien. Hudson Softs ikoniske spill Bomberman hadde gjort en ikke så hyggelig omstart, kalt Bomberman: Act Zero. I motsetning til de opprinnelige 16-biters 2D-forgjengerne, ligner denne 3D-omstarten veldig på originalen, er jeg redd for å si. Det som ikke er som den gamle versjonen er erstatningen av Bomberman -modellen og dens våpen, som er omtrent som klonen til Samus Aran og bruker Energy Bombs i stedet for tegneserier som bomber. Så denne omstarten er ikke akkurat som Bomberman vi spilte fra de gode gamle dager?

    Så i denne spillmarkedsverdenen er det noen remakes og reboot -spill som er morsomme, men det er noen andre remakes og reboot -spill som er frustrerende eller ikke så gode som originalene. Dette gjelder også brettspill så vel som forskjellige generasjoner som Monopol, Uno, Scrabble eller til og med sjakk. Jeg har ikke sammenlignet de forskjellige generasjonene av brettspill, men også PC -versjonene. Noen av dere foretrekker de eldre generasjonene eller spesialutgaver av en god grunn, eller noen av dere foretrekker Star Wars -versjonen av Monopoly eller til og med Junior Scrabble, samt Trivial Pursuit 1980s Edition. I dette emnet vil jeg diskutere om sjakk og hvordan PC eller annen plattform hadde forsøkt å gjøre sjakk mer interessant enn den tradisjonelle versjonen. Si for eksempel at du ønsket at sjakk skulle oppføre seg som Harry Potter's Wizard's Chess - der stykket "fanger" motstanderstykket ved å angripe og ta over torget det tidligere var på. Vel, det er en "trollmanns sjakk" som den som heter Battle Chess. Den originale Battle Chess ble utgitt for Amiga i 1988 av Interplay Productions. Men det var også en HD -nyinnspilling av Battle Chess for PC Steam - bedre kjent som Battle Chess: Game of Kings. Denne nyinnspilningen er ikke så bra, til tross for Steam Achievement og Online Play, siden den inneholder noen feil som dessverre ... IKKE blir løst av utvikleren ... så det er svært lite sannsynlig at remake vil bli reparert. Du kan også kjøpe det originale Battle Chess-spillet fra Steam her:-

    http://store.steampowered.com/app/622830/Battle_Chess/

    Nå ser Monopoly ut til å være det mest populære brettspillet som noen gang er laget. Så mye populært at de hadde laget så mange varianter og temaer for dette brettspillet. Også siden jeg bor i Storbritannia, får vi vanligvis den britiske versjonen av Monopoly utarbeidet av Waddingtons siden 1930 -årene; siden den inneholder kjente adresser og togstasjoner fra London, Storbritannia. Faktisk gjelder dette det samme som jeg eier Monopoly 3 (2002) UK Version laget av Artech Studios, mens det er en amerikansk versjon som eksisterer. Ikke bare Monopoly 3 UK -versjonen tillater å spille på det britiske klassiske brettet, men du kan også velge hvilken valuta fra britiske pund (£) eller til og med euro (€), samt velge noen andre europeiske brett med sin opprinnelige valuta før EU vedtok disse land for å bruke euro! Dessverre har ikke den nyere PC -en eller annen spillplattformversjon av det siste Monopoly som Monopoly Plus av Ubisoft den beste multiplayer -støtten, men har fortsatt den kule grafikken og fine funksjonene. Hele ideen med PC -brettspill er ikke å gjøre dem mer spennende enn kjedelige tradisjonelle brettspill, men å legge til noe som noen viktige DLC -er, som Star Wars Theme, eller til og med Monopoly Deluxe med ekstra spillermynt i gull og flere nye sjanser og Fellesskap sjakk kort. Det er også en bordplatesimulator som inkluderer noen Steam -verksteder med brettspill som fungerer bra når du bruker HTC Vive VR -headsettet. For å finne ut mer om dine favoritt brettspill som spilles på dette PC-spillet og kanskje bruke VR-headsettet, kan du sjekke det ut nedenfor:-

    http://store.steampowered.com/app/28...top_Simulator/

    Så der har du det! Hvilken er nyinnspilling eller omstart av ditt favorittspill, og hvilket av disse spillene var du mest skuffet eller fornøyd med? Hvorfor ikke legge inn kommentarene dine her?
     

  2.  
    #2
    Bli med på dato
    Juli 2016
    plassering
    Miami, Sør -Florida
    Innlegg
    2
    Veldig relativt problem. Det hender at nyinnspillingen er høyere etter funksjon og skjønnhet, men atmosfæren formidler ikke som originalen. Alt som er laget på nytt er et nytt produkt, selv følelsene er ikke de samme. Originalen (gammel) kan være som konservatisme, noe som en tåpelig vane med å tro at det gamle er bedre. La alle mennesker ha dumme vaner, men noen av dem er vanskelige å utrydde. For eksempel "sigaretter". Jeg begynte å røyke sigaretter på grunn av andres meninger, og det var vanskelig å slutte etter et år. Men så, takket være støtten fra slektninger og nettsteder som stoppe avhengighet Jeg innså hvor skadelig denne vanen er. Så kjære venner, bli kvitt dumme vaner (inkludert konservatisme).
     

Trådinformasjon

Brukere som blar gjennom denne tråden

Det er for øyeblikket 1 brukere som surfer på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Bokføringstillatelser

  • Du kan legg ut nye tråder
  • Du kan innlegg svar
  • Du kan legge vedlegg
  • Du kan rediger innleggene dine
  •  
DMCA.com Protection Status

https://apg-clan.org tested by Norton Internet Security https://apg-clan.org tested by McAfee Internet Security

Flag Counter