Ek hoop regtig dat hierdie jaar beter sal wees, maar ek sal nie my hoop opdoen nie. Onlangs sal my forum sagtewarebedryf vBulletin hierdie webwerf nie meer opdateer nie, tensy dit weergawe 5 gebruik. Hierdie webwerf sal goed wees vir 2018, maar dit ondersteun nie PHP 7.2 nie, miskien nie in die toekoms nie. Ek het byna 17 jaar lank die bou van hierdie webwerf op eie bodem gebruik, en ek het hierdie webwerf ook gebruik om my gesin te help. Maar ek moes dit vir ander doeleindes gebruik, aangesien hierdie webwerf vir my oupa se inkomste moes wees; deur sy besigheid aanlyn te bevorder, as teken van my graad en deernis. Ongelukkig het sy gesondheid sy lewe tragies beëindig, en sy besigheid ook. Vandag is hierdie webwerf hoofsaaklik bedoel vir spelvermaak, asook vir die bewaring van skaars en belangrike multiplayer -lêers. Boonop blyk dit dat die nuutste spelbedieners nie so goed is as waarop ons gehoop het nie. Die skerp, slanke GFX is ongelooflik, maar die spel en die netkode blyk nie minder vertraging te hê nie. Dit is erg genoeg dat Activision, EA sowel as RockStar -speletjies afwaarts gaan ...

Behalwe spel, is dit erg genoeg dat sommige mense wat tans benadeel is, in armoede is of selfs saam met moorddadige huishoudelike vennote, ens. Leef, nie met 'n getraumatiseerde kinderjare of selfs werklose moet saamleef nie. Ek weet blykbaar dat 'n paar vriende van my nie 'n gelukkige lewe in die regte wêreld het nie en dat hulle wanhoop en depressie ondervind. En as u so neerslagtig en ontsteld voel ... doen u miskien iets mal en onverskoonbaar dat u spyt kan wees - selfs al was dit onbedoeld.

Maar ek het ten minste probeer om die beste vir die meeste van my vriende te doen toe ek hoofadministrateur van APG geword het. Ons spelers lyk dankbaar vir my vrygewige goeie dade, sowel as om hulle gesond en veilig te hou, want ek verdra dit nie met genadelose hackaanvalle en verwyte nie.

Ek hoop in elk geval dat u 'n goeie jaar sal beleef in hierdie 2018, en dat u ook my lojaliteit en deernis moet respekteer.