+ Antwoord op draad
Resultate 1 aan 2 van 2
  1. Groete lede van [APG]! 
    #1
    Sluit datum aan
    Feb 2018
    Ligging
    Pirkanmaan maakunta
    Plasings
    11
    Groete! Ek is Miro, of TheTouho10, en ek is 'n nuwe mens hier. Ek is in 2001 gebore, wat my op die oomblik van skryf 16,6 jaar oud maak. Ek is gebore in die Republiek van Finland, en het tot vandag toe daar gewoon.
    Ek beskou myself as 'n hardcore gamer. Ek speel videospeletjies sedert ek 4 jaar oud was (sedert 2005) en speel dit baie! My speeltyd kan tot 14 uur per dag wees, afhangende van die dag natuurlik. Ek speel meer oor naweke en vakansiedae, maar minder op skool-/werksdae. Die speletjies wat ek speel, verander vinnig, aangesien ek baie speel, is dit nie so moeilik om 'n spel te verveeld nie. Maar my mees gespeelde speletjies sluit in Minecraft (met meer as 10 000 uur) en Valve-speletjies, soos Half-Life en Left 4 Dead (wat u uit my profielfoto kan uitvind). Ek speel ook baie van Bethesda se RPG's, veral speletjies van die Fallout- en The Elder Scrolls -franchises.
    Ek is gewoonlik die hele dag in een of ander vorm beskikbaar. Ek is altyd naby my telefoon, wat alle kennisgewings ontvang van alle platforms, insluitend APG se webwerf/forum. Tensy ek slaap, kan ek altyd op een of ander manier gekontak word.
    Ek het ook baie stokperdjies behalwe speel. Dit sluit muntstukke in, lees, skryf en oorlewing. Ek dink u sou my 'n Survivalist-Numismatic-Geek-Gamer kon noem? Haha. Geen? Goed.
    Soos u dalk agtergekom het deur te lees waar ek my hele lewe geleef het, is my eerste taal Fins. En terwyl ek hierdie teks in Engels skryf, het u moontlik agtergekom dat my tweede taal Engels is. Afgesien van hierdie twee tale, kan ek ook Sweeds praat, en ek leer Duits, Russies en Spaans op die oomblik dat ek dit skryf, maar dit sal gesien word of ek ooit een van hierdie drie tale kan praat soos ek kan praat Engels en/of Fins.
    Maar ja, dit is wie ek is. Ek hoop om jou te sien? Totsiens!
     

  2.  
    #2
    Sluit datum aan
    November 2001
    Ligging
    Dundee, Skotland
    Plasings
    502
    Dankie dat u by APG aangesluit het, ons hoop dat u dit hier sal geniet!


    [APG] Clan Leader - [email protected]
     

Draadinligting

Gebruikers wat hierdie draad blaai

Daar is tans 1 gebruikers wat hierdie draad blaai. (0 lede en 1 gaste)

Plaas toestemmings

  • Jy mag plaas nuwe drade
  • Jy mag plaas antwoorde
  • Jy mag plaas aanhegsels
  • Jy mag wysig u plasings
  •  
DMCA.com Protection Status

https://apg-clan.org tested by Norton Internet Security https://apg-clan.org tested by McAfee Internet Security

Flag Counter