+ Antwoord aan thread
Bladzijde 2 van 2 FirstEerst 12
Resultaten 11 tot 14 van 14

Thread: Hı apg-clan

  1.  
    #11
    Dus ja, Thothie had niet echt de Wizard Wars 1.3.0 src-codes. Maar toen ik WW opnieuw probeerde te compileren, werkte het niet helemaal omdat de HUD en GUI van de client in de war raakten door het gebruik van Visual Studio 2017.

    Is hij bezig met het coderen van bots? Ik ken niet veel Engels, maar het is beter als ik hulp kan krijgen van een Turk.

    Anders... De vertaling werkt ook [Niet veel, maar toch] Weet je wat het programma ı moet gebruiken voor het coderen van bot? Zoals, ik wil een bot coderen voor een halfwaardetijd death match. Wat ik moet doen. En wat het programma moet gebruiken. De verenigde bots accepteren mijn register niet. [Omdat die vervelende vraag geen antwoord is].
     

  2.  
    #12
    Join-datum
    Nov 2001
    Locatie
    Dundee, Schotland
    Posten
    491
    Nee, ik betwijfel of mijn vriend weet hoe C ++ wordt gecodeerd, maar hij is goed in TFC-vaardigheden zoals conc-sprongen en klimmen ...


    [ APG] Clan Leader- [email protected]
     

  3.  
    #13
    C++? Moet ik dat programma gebruiken? Dev-C++ Heb ik dit programma gedownload om op te merken?..Verdomme...Nou, het maakt niet uit, ik wil gewoon leren programmeren. Als hij iets weet over weten..Hoe de bots te verplaatsen [Walking] of iets dergelijks.Eenvoudige dingen.Niet schieten. Zoals het toevoegen van een bot aan een Windows-server. Conc-raketsprong werkt nog steeds niet correct, maar toch. Misschien zou ik een gauss-sprong willen maken Ken je iemand die Kennis over bots?
     

  4.  
    #14
    Nou, bedankt voor je hulp. Ik denk: ga gewoon zitten en kijk rechtstreeks naar de cpp-bestanden.
     

Thread-informatie

Gebruikers bladeren door deze thread

Er zijn momenteel 1 gebruikers die door deze thread bladeren. (0 leden en 1 gasten)

Vergelijkbare discussies

  1. Welkom bij All Platform Gaming clan
    Door RoboCop in forum Introduceren Jezelf
    Antwoorden: 0
    Laatste posting: 1 mei 2013, 12:15 AM

Machtigingen plaatsen

  • U kan nieuwe threads posten
  • U kan post antwoorden
  • U kan post-bijlagen
  • U kan uw berichten bewerken
  •  
DMCA.com Protection Status

https://apg-clan.org tested by Norton Internet Security https://apg-clan.org tested by McAfee Internet Security

Flag Counter