Nou, je hebt misschien een aantal remake of remasters van Sonic games opgemerkt, zoals Sonic Origins onlangs uitgebracht met een aantal toegevoegde functies, cutscènes en nog veel meer. Maar dat spel heeft gemengde beoordelingen als dat spel is vrij veel vergelijkbaar met Sega Mega Drive Classics op Steam, ondanks de toegevoegde cutscenes, prestaties en wijzigingen.

Waarom heeft dit spel gemengde beoordelingen? Nou, het lijkt prijzig te zijn 3 van de originele Mega Drive Sonic games samengevoegd in een-plus de Sega CD van Sonic CD spel, maar heeft geen enkele belangrijke verbeteringen. Bijvoorbeeld, het lijkt niet te hebben een Classic Scanline scherm of om het te laten lijken alsof je speelt op een CRT 1990 TV-achtig zijn terug in de oude school 1990 tijdperk. En het lijkt niet te hebben als HQx2 of xBRZ om die trap randen glad te maken, noch maken Sonic look soepeler voor gamers die oogstammen haten.

Begrijp me niet verkeerd, maar de hogere frame tarieven, Museum en Special Missions zijn ok. Echter, dit spel doet me denken aan de Sonic Mega Collection en Sonic Gems Collection voor de GameCube die deze klassieke Sonic games bevat voor de Mega Drive, Game Gear, Saturn en Arcade. Zelfs de Sonic Mega Collection en Sonic Gems Collection bevatten interessante archieven en foto's van Sonic the Comic, en Sonic Coin-Op machines waarvan sommige alleen in Japan werden uitgebracht. Maar die archieven, prestaties en speciale missies moeten alleen worden gebruikt als bonus features en focus op hoe het verbeteren van de algemene gameplay voor die Sonic Classic games, evenals de remake.

Sommige gamers realiseren zich niet dat het hebben van VSync on for Sonic Origins veroorzaakt display lag en we kregen krachtige GFX kaarten die niet zal leiden tot het scherm scheuren voor het spelen van opnieuw gemaakt 16-Bit games op een emulator-tenzij u gebruik maken van xBRZ op een hoge factor of dat. De Spindash voor Sonic 1 segment voor Sonic Origins en de gouden munten gebruikt als Lives zijn ok, maar dat lijkt te feeble als je het mij vraagt. Ook had Sonic 2 een aantal kaarten of niveaus verwijderd als Mega Drive cartridge ROMs had beperkte opslag. Dat kun je hier vinden:

https://tcrf.net/Prerelease:Sonic_th...Scrapped_Zones

Wat denk je van Sonic Origins en ben je het ermee eens dat Sega beter had moeten doen?

Plus hier is een voorbeeld van toen ik voor het eerst speelde Sonic 1 segment van Sonic Origins: