+ Antwoord aan thread
Resultaten 1 tot 2 van 2
  1. Een korte inventaris van Linux-voordelen 
    #1
    Join-datum
    juni 2020
    Posten
    15
    Ik ga een lijst maken van de voordelen die ik heb met Linux, alleen voor het plezier ervan. We noemen het een inventaris:

    • Stabiliteit. Mijn systeem is niet perfect stabiel, op hardware niveau. De chipset/mobo houdt niet van de hoeveelheid ram die ik heb geïnstalleerd, en het is overclocked. Maar zelfs op dat, het duurt meestal een week of meer, zonder opnieuw te hoeven opstarten.
    • Gemak. De meeste van mijn software updates zijn van een bron, Ik heb slechts een paar apps die moeten worden bijgewerkt van een 3rd party bron.
    • Automatiseringsvriendelijk. Bash scripting is gemakkelijk te leren, er is een ton van informatie die er zijn als je specifieke details nodig hebt, en bash loopt snel, en consequent. Ik ben al op Linux sinds 2018 en ik heb nog geen script stoppen met werken als gevolg van een OS update.
    • Betaalbaarheid. Niet alleen is het OS, en de meeste van de software voor het FOSS, maar het is niet opzettelijk ontworpen om u te dwingen om uw hardware te updaten. Het draait op oude hardware. Het systeem van mijn zus is meer dan tien jaar oud, en het loopt nog steeds, en loopt goed.
    • Gebouwd voor coders. U wilt code maken? Bijna alle van de tools te doen die gemakkelijk beschikbaar zijn, en ook FOSS.
    • Aanpasbaar. Hou je niet van specifiek OS gedrag? Er is een zeer goede kans dat het kan worden getweaked op een manier die u gelukkig maken. Meerdere monitoren worden goed ondersteund uit de doos. U kunt elke toepassing instellen om overal te openen, op elk scherm, en zodra u hebt gedaan dat het zal er openen, elke keer, en het zal doen zonder dat een 3rd party app, en het zal normaal doen, zonder enige extra vertraging.



    Dit is geen uitputtende lijst.
     

  2.  
    #2
    Join-datum
    Nov 2001
    Locatie
    Dundee, Schotland
    Posten
    487
    Bedankt voor je aandeel, Drek!


    [ APG] Clan Leader- [email protected]
     

Thread-informatie

Gebruikers bladeren door deze thread

Er zijn momenteel 1 gebruikers die door deze thread bladeren. (0 leden en 1 gasten)

Vergelijkbare discussies

  1. Inleiding tot gamen op Linux
    Door Drek in forum hardware & software ondersteuning
    Antwoorden: 0
    Laatste posting: 23 oktober 2021, 13:53 uur
  2. Distro's van Linux Mint
    Door RoboCop in forum Hardware & Software Support
    Antwoorden: 0
    Laatste posting: 7 april 2020, 10:25 PM
  3. Top 5 redenen om Linux te gebruiken in 2018
    Door RoboCop in forum Hardware & Software Support
    Antwoorden: 0
    Laatste posting: 21 februari 2018, 14:52
  4. [Linux] Was het Ubuntu?
    Door RoboCop in forum Deutsch
    Antwoorden: 0
    Laatste posting: 11 mei 2013, 10:44 PM

Machtigingen plaatsen

  • U kan nieuwe threads posten
  • U kan post antwoorden
  • U kan post-bijlagen
  • U kan uw berichten bewerken
  •  
DMCA.com Protection Status

https://apg-clan.org tested by Norton Internet Security https://apg-clan.org tested by McAfee Internet Security

Flag Counter